Продавець Інтернет-магазин "Флоксі" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
465 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (99) 057-70-93
Интернет-магазин «Флокси»
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізСамовивіз в Харкові метро "Центральний ринок"- Безкоштовно. Вхід магазин АТБ (час узгодити по телефону).
  • УкрпоштаДоставка здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки згідно з тарифами
  • Нова ПоштаДоставка здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки згідно з тарифами «Нової Пошти». Компанія залишає за собою право відмовляти клієнту у співробітництві або брати часткову передоплату, яка покриває вартість доставки у разі якщо у клієнта є негативні відгуки від інших продавців
  • Доставка кур'єром по ХарковуВартість доставки 50 грн. (до 5 кг) в межах станціях метро (на турнікет). Вартість адресної доставки 100грн. Безкоштовно доставляється замовлення на суму понад 1000 грн. до 40кг.

Способи оплати

  • Готівкою тільки ХарківПри отриманні товару від кур'єра
  • Переказ грошей IBAN: UA413515330000026005052165133 ФОП Соболь О.Є. Код отримувача: 2573912352Реквізити для оплати Ви отримуєте у смс після підтвердження (погодження) замовлення. Найменування одержувача: ФОП Соболь О.Є. Код одержувача: 2573912352 Рахунок IBAN: UA413515330000026005052165133 Назва Банку: ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
  • Оплата за реквізитамиРеквізити для оплати Ви отримуєте у смс після підтвердження (погодження) замовлення.
  • Оплата на рахунокРеквізити для оплати Ви отримуєте у смс після підтвердження (погодження) замовлення. Найменування одержувача: ФОП Соболь О.Є. Код одержувача: 2573912352 Рахунок IBAN: UA413515330000026005052165133 Назва Банку: ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
  • ПісляплатаДоставку з післяплатою можна оформити через Нову пошту (з частковою передоплатою 100 грн, а залишок платежу у відділенні Нової пошти). Вартість відправлення грошей післяплатою: 20 грн +2% від суми замовлення. Вартість доставки вантажу оплачується окремо. Компанія залишає за собою право відмовляти клієнту у співпраці або брати часткову передоплату, яка покриває вартість доставки у випадку, якщо клієнт має негативні відгуки від інших продавців.

Мінімальна сума замовлення від 100грн.

Заморожені продукти тільки 100% передоплата

Рахунок для оплати відправляється SMS - повідомленням.

У нас на сайті працює Програма Захисту Покупців, всі покупки оформлені через корзину застраховані на суму до 3000 грн.

Програма Захисту Покупців передбачає
можливість для покупців порталу,
потерпілих від шахрайства при
використанні ресурсу Prom.ua претендувати на
компенсацію до 3 000 грн, незалежно від
кількості замовлених товарів.

З повною програмою можете ознайомитись на сайті http :// prom.ua/safe_shopping#terms-anchor

Увага!!!

Всі, хто хоче отримати товар післяплатою, переконливе прохання добре подумати перед оформленням замовлення і просимо дочитати цю статтю до кінця.

Якщо у вас є сумніви в якості товару, його строки зберігання або ще якісь причини (спонтанна покупка). Ви завжди можете зателефонувати менеджеру і уточнити будь-яке питання, ми з радістю проконсультуємо, ми не беремо гроші за пересилку в один кінець або обидва.

У разі відмови від посилки без поважної причини на новій пошті Ви отримуєте:

  1. Негативний відгук від нашої компанії - на всій майданчики ПРОМ.УА (prom.ua його побачать всі сайти - це понад 40 000 компаній, а ви його не побачите! З вами будуть працювати тільки по 100% передоплаті.
  2. Ви автоматично потрапляєте в базу недобросовісних покупців на сайт http://blackbox.net.ua по всій Україні (BLACKBOX – ЧОРНИЙ СПИСОК ПОКУПЦІВ)

Цінуйте свій і наш час, дякуємо за розуміння.

Інформації про повернення та обмін товару

Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути/обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

Товар повинен бути повністю укомплектований
Наявність оригінальної і непошкодженої упаковки та ярликів
Дотримання товарного виду (відсутність слідів експлуатації і шкарпетки)

Перед тим, як повернути товар, потрібно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж в пункті самовивіз (тільки Харків).

Повернення через Нову пошту

Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів.
Для відправки товару необхідно за телефоном +38(099)057-70-93 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
Після відправки товару необхідно за телефоном +38(099)057-70-93 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner